همدان شهری پیشتازدر صنعت گردشگری کشور

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: امسال همدان در حوزه گردشگری در کشور پیشتاز بود.

 همدان شهری پیشتازدر صنعت گردشگری کشوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی مالمیر، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با بیان اینکه دانشگاه بوعلی تابستان امسال مطالعات حوزه سرمایه‌گذاری در دامنه الوند را انجام داده و جلساتی را برگزار کرده است افزود: مطالعات به زودی تکمیل می‌شود.

وی ادامه داد: در رابطه با سرمایه‌گذاری‌های منفرد یا گسترده این طرح سرمایه‌گذاری در دامنه الوند ضوابط لازم را ارائه می‌کند که هم از فضای سبز حفاظت و هم فضا برای سرمایه‌گذاران ذیصلاح باز شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان به اهمیت شهرداران شهر‌های استان در راستای توسعه گردشگری اشاره کرد وخاطرنشان کرد: شهرداران کل استان در حوزه گردشگری نقش‌آفرینی دارند و در توسعه صنعت گردشگری موثر هستند.

وی به برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری در تهران اشاره کرد و گفت: سال گذشته همدان در نمایشگاه بین المللی گردشگری متفاوت حضور پیدا کرد همچنین  پارسال  یک سالن مجزا در نمایشگاه بین المللی گردشگری به استان همدان اختصاص داده شد.

مالمیر یکی از موثر‌ترین عوامل در رشد گردشگر در نوروز 97 را حضور همدان در نمایشگاه گردشگری برشمرد و اظهار داشت: امسال همدان پیشتاز در حوزه گردشگری در کشور بود و دو رویداد بین‌المللی را برگزار کرده است، از این رو انتظار می‌رود شتاب گذشته را حفظ کند تا بتوان جایگاه را حفظ کرد.

وی با اشاره به اینکه امسال شیوه نمایشگاه بین المللی گردشگری تغییر کرده است بیان کرد: در سال‌های گذشته ادارات دولتی یک سالن را در نمایشگاه بین المللی گردشگری در اختیار داشتند و بخش خصوصی هم سالن‌های مجزا داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان اضافه کرد: امسال مقرر شده به هر استان یک بخش اختصاص داده شود و دستگاه‌هایی که قصد حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری را دارند باید هرچه سریع‌تر متراژ مورد نیاز خود را اعلام کنند.

انتهای پیام/ج

 

 همدان در صنعت گردشگری پیشتاز بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.